Demisionez din Consiliul Editorial al revistei “Sfera Politicii”

Domnului Stelian Tanase

Director

Revista “Sfera Politicii”

Domnule Tanase,

Prin acest mesaj va aduc la cunostinta ca am decis sa demisionez din Consiliul Editorial al revistei “Sfera Politicii” din care am facut parte de la infiintarea acestei publicatii. Motivele sunt multiple, dar ma limitez aici sa mentionez doar doua: lipsa completa de comunicare dintre conducerea revistei si membrii Consiliului Editorial (ori, cel putin, cu mine) si pozitiile Dvs publice care au avut ca efect grave prejudicii asupra imaginii mele in Romania si nu doar acolo. Cum stiti probabil, am decis sa ma adresez justitiei pe acest subiect.

In atare conditii, este de neconceput pentru mine sa raman membru al unui Consiliu Editorial al carui rol nu pare a fi altul decat a de a oferi, strict pasiv, respectabilitate academica, nationala si internationala, revistei pe care o conduceti. Va rog sa informati membrii Consiliului Editorial, ai redactiei, precum si ai Comitetului de recenzii privind decizia mea. O voi face si eu prin publicarea acestui mesaj.

Urez revistei ani multi de existenta, cu succese profesionale remarcabile.

Vladimir Tismaneanu

Profesor de stiinte politice

University of Maryland (College Park)

27 ianuarie 2013

3 Responses to Demisionez din Consiliul Editorial al revistei “Sfera Politicii”

  1. […] scrisoare adresata lui Stelian Tanase politologul Vladimir Tismaneanu, profesor la Universitatea Maryland, a […]

  2. […] scrisoare adresata lui Stelian Tanase politologul Vladimir Tismaneanu, profesor la Universitatea Maryland, a […]

  3. […] Urez revistei ani mulţi de existenţă, cu succese profesionale remarcabile.”, scrie Vladimir Tismăneanu pe blog. […]

