Votez Monica Macovei, votez libertatea si cinstea!

Pe blogul sau, jurnalistul Horia Ghibuțiu (de care mă leagă o trainică prietenie) se ocupă de osanalele isteroide cu care sunt inconjurați Victor Ponta si alti candidati prezidențiali, de insuportabilul miros de tămaie care emană din atatea emisiuni de televiziune si din nu puține pagini de ziare. In aceste conditii, cum sa nu observi sobrietatea campaniei Monicai Macovei, accentul pe probleme reale, nu pe spectacol ieftin, cum sa nu fii de acord cu concluzia articolului lui Horia, identica, in fond, cu aceea a articolului Otiliei Nuțu aparut pe “Contributors”: “Când se petrec astfel de lucruri în această țară, unde doar cu un sfert de veac în urmă aveam un conducător mult iubit și stimat, mi-e rușine că sunt român. Din fericire, mai sunt atâția români demni, care nici nu pupă, nici nu se lasă pupați, încât rușinea poate fi spălată. Cred că Monica Macovei este unul dintre acești români integri. De aceea, o voi vota. Măcar le-a dat fiori și pupaților, și pupătorilor”. Asemeni lui Horia Ghibuțiu, astfel voi vota și eu.

In speech-ul sau de azi, la conferinta de presa de la sediul de campanie al Monicai Macovei, profesorul Marian Preda de la Facultatea de Sociologie a Universitătii din Bucuresti, a atras atentia asupta un fapt decisiv: sa ne gandim cu totii atent pe cine votăm intrucat in mana acestei persoane se va afla dreptul la gratieri si amnistii. Eu unul stiu precis, si sunt ca mine mii si mii de oamerni, că Monica Macovei nu-l va gratia pe Felix, unul din marii jefuitori ai avutiei nationale si mastermind al loviturii de stat din iulie 2012. Nu-i va gratia nici pe Becali, Duicu, Fenechiu, Vantu, Copos si pe ceilalti mafioti.

Reiau aici un fragment din discursul Monicai Macovei:
“Știți că nu am făcut niciodată jocurile nimănui, nu le fac nici acum și nu o să le fac niciodată. Știți că nimeni nu mă poate șantaja cu nimic, știți că am spus mereu binelui bine și răului rău. Și m-am luptat cu răul fără frică. De ce să ne fie frică? Dacă toți ne luptăm cu răul, să știți că durează 7 minute cât mergem la vot să-l învingem.

Eu nu am avut nici un partid în spate, nici PDL, nici PNL, nici banii lui Cocoș, nici banii baronilor corupți, nici susținerea baronilor.

Am avut cel mai minunat lucru în spate: am avut oamenii, v-am avut pe dumneavoastră. Și le mulțumesc minunaților voluntari din toată țara care și-au dat din timpul lor, din energia lor, din entuziasmul lor, din nopțile lor nedormite ca să lucreze pentru acest proiect în care au crezut, ca să lucreze ca România să se transforme astăzi, la 25 de ani de la Revoluție.

Toată campania mea a fost susținută din donații oneste de la oameni, nu de partide, nu de hoți, nu de unii care apoi te trag de mânecă și spun „Te-am făcut președinte, dă-mi și mie un contract”, „Te-am făcut președinte, vreau și eu să fiu ministru.” Nu!

N-am nicio obligație pentru nimeni, am numai obligații față de oamenii onești care au muncit, care au donat, fiecare cât a putut, tocmai ca să trăim în România pe care o visăm, în România în care mergem pe stradă și zâmbim, pentru că e o Românie fericită.

Am început cu câțiva oameni, am crescut în fiecare zi și suntem mulți. Suntem mult mai mulți decât credeți. Ieșim la vot și îi învingem, e atât de ușor. Ieșim la vot și îi învingem! Ieșim la vot pentru noi, ieșim la vot pentru părinții noștri batjocoriți, ieșim la vot pentru copiii noștri, pentru viitorul lor, ieșim la vot pentru noi toți, pentru țara noastră.

Încă o data, le mulțumesc tuturor celor care cred în mine. Și eu cred în voi. Și nu uitați! Suntem mulți, partidele au puțini și îi aduc la vot cu autocarele. Noi luăm tramvaiul, metroul, sau mergem pe jos sau luăm mașina, dar mergem la vot pentru că vrem să transformăm România.

În final, aș vrea să vă mai spun că votul din primul tur este votul cu mintea și cu inima. În primul tur votați cu mintea și cu inima, votați candidatul în care credeți, candidatul pe care vi-l doriți și, după cum am spus suntem foarte mulți.

Abia în turul 2 puteți să reflectați, dacă vreți, asupra votului util. Dar nu uitați: în primul tur votați cu mintea și cu inima. Sunt pe poziția 11 în buletinul de vot. Și 11 în oglindă este M.”

Exista cateva fapte elementare ce merita luate in consideratie. Unul dintre acestea este ca Monica Macovei nu va deturna tara de pe drumul ei firesc si nu o va impinge spre Moscova si Beijing. Nu va face concesii presiunilor politicianiste. Nu va marsa la populism, la demagogie, la aventurism. Nu a fost, nu este si nu va fi santajabilă. Nu este marioneta nimănui. Ea este ea insăsi si va lupta pentru dreptul nostru de a fi oameni liberi intr-o tară liberă.

http://macoveipresedinte.ro/

http://horiaghibutiu.ro/rusinea-de-fi-roman/

http://www.contributors.ro/economie/doamna-de-fier-care-l-a-ingenuncheat-pe-putin/

 

Comments are closed.

