Greața

Când citesc despre sumele plătite de Sorin Ovidiu Vântu unora și altora, mă cuprinde o greață infinită. Cu ani in urmă, un amic, fost coleg de liceu, parcă la Roman, cu SOV, imi spunea că in anticamera mafiotului puteau fi văzute personaje faimoase stând la coadă pentru primirea plicului. Mi-a oferit niște nume, m-am crucit. Pentru de-alde răposatul Patriciu, Vântu și alti caizi, orice om are un preț. In ce mă privește si in ceea ce-i privește pe prietenii mei de valori și de idei, s-au inșelat amarnic. Adevărul, cinstea și onoarea sunt neprețuite. Ele sunt precum diamantul despre care un mare psiholog german, Ludwig Binswanger, scria: “Der Diamant soll nicht geteilt werden, weil er wertvoll ist”. Traduc liber: Diamantul nu trebuie sfărâmat, valoarea ii stă in integritate.

Comments are closed.

